וילונות בבת ים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

הזמינו וילונות בהתאמה אישית בבת ים

מחפשים וילונות בבת ים? אצלנו תמצאו וילונות בדיוק עבורכם
בת ים הוקמה לראשונה בשנת 1926, בשנת 1958, הוכרזה רשמית כעיר במדינת ישראל. לסוף שנת 2022, העיר מונה קרוב ל־130,000 תושבים עם מגמת עליה מבחינת האוכלוסייה של כ־1.5% בשנה. צפיפות האוכלוסייה לקילומטר הינה כ־15,000 תושבים. הידעתם? כמעט 35% מהתושבים עלו בעקבות משבר של מדינות פוסט סובייטיות. בבת ים ישנם כ־78% יהודים, השאר מיעוט ערבי.

הזמנת וילון בהתאמה אישית לתושבי בת ים
ועכשיו מבצע מטורף!
החל מ-119 ש"ח למ"ר
עבור מגוון סוגי הוילונות הגדול ביותר בישראל
פגישת ייעוץ אצלכם חינם בבית
חייגו כעת:
072-371-9835

וילונות בבת ים

איך בוחרים וילונות בבת ים והסביבה?

בחירת וילונות בבת ים והסביבה נעשית על ידי גורם מקצועי, במקרה שלנו: חברת הפצת וילונות. בחירת החברה תתבצע על ידי מספר פרמטרים איכותיים: תקן בינלאומי של המוצרים, סוג וגובה האחריות שתינתן ללקוח, מחירים ותעריפים אטרקטיביים, ושירות אישי והרבה ניסיון מקצועי. הקשבה ויישום של פרמטרים אלו יעזרו לכם לבחור בהחלטה הכי טובה ומשתלמת עבורכם.

ומהצד השני של הצרכן, לפני הבחירה, תצטרכו לבחור במספר היבטים הנוגעים למוצר: הגודל הנדרש, סוג הבד (כותנה, משי, וכו'.), איכות וסוג הווילון (הבסיס של הבד), המראה והצבעים, והכי חשוב – עמידות לקרני השמש וחומרי הניקוי השונים. חשבו על הדברים בקפידה, בחנו את הדברים באמצעים העומדים לרשותכם, ובצעו השוואת מחירים חכמה לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר.

וילון יוקרתי למטבח
וילון יוקרתי למטבח

הזמנת וילונות בבת ים – למה דווקא וילונות ישראל?

חברת וילונות ישראל היא חברה המתמחה ביבוא, הפצה, ושיווק של כל סוגי הווילונות הקיימים. התקנת הווילון תתבצע על ידי מתקין מוסמך מטעם חברת וילונות ישראל. אז למה אנחנו:

  1. שירות אישי – גם אם זה נשמע קלישאתי, אצלנו, תקבלו שירות אישי בכל זמן. אצלנו, הלקוח במקום הראשון, וטיב השירות, הינו ערך עליון מבחינתנו. נסו אותנו, ייעוץ בחינם.
  2. תקן אירופאי שאפשר לסמוך עליו – ללא מעט צרכנים, תקן אירופאי די חשוב. סימון CE מהווה מקצועיות ונאמנות למוצר. במילים אחרות, מדובר במוצר תקין ובטוח שאפשר לסמוך עליו. אצלנו, בחברה, כלל המוצרים הינם בתו תקן אירופאי ברמה המחמירה ביותר.
  3. אחריות מקיפה של 12 חודשים – כל הווילונות והבדים שלנו הינם איכותיים ומסופקים על ידי אחריות יבואן רשמי של 12 חודשים לפחות. במקרים אחרים, בווילונות בד יוקרתיים, תקבלו אחריות מקסימלית של עד 10 שנים לכל היותר. איתנו, השקט שלכם מובטח.

 

מחפשים וילונות בבת ים והסביבה? עכשיו מצאתם את הפרטנר הכי משתלם שאפשר לבקש. שירות אישי ומקצועי, ייעוץ בחינם וללא עלות, תקן אירופאי מחמיר, ואחריות מקיפה של 12 חודשים. מה אפשר עוד לבקש? אנחנו מחכים לכם בקו השני, לייעוץ חינם וראשוני בבחירת הווילון החדש.

וילון יוקרתי לסלון

מהם המחירים להזמנת וילונות בבת ים?

המחירים להזמנת וילונות בבת ים והסביבה הינם החל מ־119 ₪ ועד 235 ₪ למטר. ישנם וילונות בהתאמה אישית אשר עשויים להיות יקרים מהרגיל, בשל, איכות הבד, הווילון, והתוספות. לרוב, מדובר בווילונות בד חשמליים. הצעת המחיר תהיה מתומחרת לפי הפרמטרים המצויים בהצעה.

לפניכם טבלת מחירון להזמנת וילונות בבת ים והסביבה:

סוג הוילון מחיר משוער
וילון בד מסוג קרפ צרפתי החל מ-119 ש"ח
וילון גלילה בהתאמה אישית החל מ-129 ש"ח
וילון רומאי בהתאמה אישית החל מ-149 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות במעמד ההצעה הסופית.

לפרטים נוספים, ולקבלת הצעת מחיר מיידית התקשרו עכשיו – 072-371-9835

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: