וילונות ברמת השרון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות ישראל גם ברמת השרון

מחפשים חברת וילונות ברמת השרון? הגעתם למקום הנכון! אצלנו ב-וילונות ישראל תוכלו ליהנות מעשרות דגמים של וילונות בהתאמה אישית. 

רמת השרון היא אחת מהערים הבודדות בישראל השומרות על צביונה הכפרי ועל כך יעידו השדות החקלאיים הממוקמים בשטחה. רמת השרון נוסדה בשנת 1923 ולאורך כמעט מאה שנים היא הוגדרה כמושבה ומועצה מקומית ורק בשנת 2002 הוכרזה כעיר. כיום, רמת השרון משתרעת על פני שטח כולל של 16,600 דונם ומתגוררים בה קרוב ל-49 אלף תושבים שמרביתם מתגוררים בבתי מגורים פרטיים. 

וילונות בהתאמה אישית ברמת השרון
עם שירות מדידה חינם עד הבית
הזמנה של וילונות עם מגוון סוגי בדים
שאין בשום מקום אחר!
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
חייגו כעת:
072-371-9835

וילון בד יוקרתי

גם רמת שרונים נהנים מוילונות יוקרתיים בהתאמה אישית

אנחנו בחברת וילונות ישראל עוסקים ומתמחים בתהליכי ייבוא והתקנה של כל סוגי הוילונות, ואנו עושים זאת בהצלחה ועם המון פרגון מצד לקוחותינו, כבר למעלה מ-10 שנים. לרשותנו, היצע גדול וזמין של וילונות מעוצבים ויוקרתיים לחדרי מגורים, חללי עבודה וכדומה וזאת לצד פתרונות תכנון והתאמה אישית של הוילון גם בכל הנוגע לגודלו וגם בכל הנוגע לשיטת ההתקנה. וילונות היוקרה שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים בסטנדרט הייצור הגבוה ביותר בעולם והם ניתנים להתאמה אישית לכל גודל נדרש. 

מחירון הזמנת וילון ברמת השרון 

סוג הוילון מחיר משוער
וילון בד צרפתי (קרפ) החל מ-110 ₪ למ"ר
וילון גלילה בשילוב מנגנון ידני החל מ-169 ₪ למ"ר
וילון גלילה בשילוב מנגנון חשמלי החל מ-199 ₪ למ"ר
וילון בד מודפס החל מ-249 ₪ למ"ר
וילון בד קפלים (קצר)  לחדר שינה החל מ-119 ₪ למ"ר

 

המומחיות שלנו זה להתאים וילון לכל חלון

אם גם אתם חולמים על סביבת מגורים/משרדים מעוצבת ומרשימה, אנחנו נשמח להגשים לכם את החלום ולהתאים לכם וילון לכל חלון בשטח הבית, הדירה או המשרד. לרשותנו, צוות יועצים מנוסים ומיומנים בענף הוילונות, המתמחה בתהליכי התאמה אישית של וילונות. תהליכים אלו מבוססים על הידע המקצועי שלנו, על ההיצע הגדול והמרשים של הוילונות שלנו ועל היכולות המקצועיות שלנו בתחום התקנת וילונות. 

לצד כל אלו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות בכל רכישת וילון אצלנו, וביניהם:

  • אחריות לתקופה ממושכת של עד 10 שנים על ההתקנה 
  • אחריות יצרן וילונות לתקופה של עד 12 חודשים 
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים על כל סוגי הוילונות
  • אספקה מהירה של וילונות בהתאמה אישית – עד 7 ימי עסקים 
  • היצע גדול ואיכותי של כל סוגי הוילונות 

 

אנו מזמינים גם אתכם, תושבי רמת השרון, ליהנות מכל היתרונות ולהבטיח לעצמכם וילונות איכות לסביבת המגורים. למידע נוסף ושירותי ייעוץ לבחירת סוגי וילונות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 072-371-9835

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: