וילונות בכפר סבא

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות בכפר סבא בהתאמה אישית

מחפשים וילונות בכפר סבא? מצאתם! כפר סבא הוקמה בשנת 1903, ולבסוף, בשנת 1962, הוכרזה רשמית כעיר במדינת ישראל. כפר סבא, המכונה, העיר הירוקה, מונה כ־101,000 תושבים עם צפיפות של כ־7,000 תושבים לקילומטר בודד. בכפר סבא, תמצאו, מגוון מקומות בילוי וקניות, מרכז תעשייה גדול, והרבה מקומות מסחריים. וילונות ישראל מספקת את שירותיה גם באזור כפר סבא והסביבה, רעננה, הרצליה, וערים נוספות.

מחפשים וילון בהתאמה אישית בכפר סבא והסביבה?
מגוון הוילונות הגדול בישראל ועכשיו במחירי מבצע לתושבי כפר סבא
החל מ-139 ש"ח למ"ר
מגיעים לכל אזור כפר סבא עד 3 שעות
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
072-371-9835

וילונות בכפר סבא

וילונות בכפר סבא – מי צריך את זה?

בשנים האחרונות, תחום עיצוב הפנים, צבר תאוצה. ואתו, נוצרו עשרות מוצרים ואביזרים אשר עוזרים בעיצוב וטיפוח החלל. החל מווילונות מעוצבים, מוצרי נוי, טפטים יפיפיים, ועוד הרבה. וילונות בכפר סבא והסביבה ניתנות להשגה על ידי פנייה אל חברה המתמחה בהפצת וילונות.

אז מי באמת צריך את זה? לפניכם רשימה על קצה המזלג:

  1. צרכנים פרטיים – צרכנים פרטיים אשר רוצים לעצב מחדש את החלל, או נדרשים בהצללה מקיפה לחלקי הבית, זקוקים לווילונות בכפר סבא והסביבה. וילונות הופכים את החלל ליוקרתי יותר, מעוצב, ובעל הצללה ברמה הכי גבוהה שיש. זה מתאים גם לבתים משותפים.
  2. עסקים, חנויות מקומיות, ומשרדים – עסקים, מחסנים להשכרה, חנויות מקומיות, ואפילו משרדים קטנים זקוקים לווילונות לשם הטיפוח והעיצוב, וכן, גם למטרות הצללה במשרד. וילונות בכפר סבא מתאים לכל אחד ואחת מכם, גם למשרדי עורכי דין, וגם לקטנים.
  3. מעצבי פנים ונשות עיצוב – מעצבי פנים ונשות עיצוב אשר עובדים בתחום עיצוב פנים, נדרשים לקנות ללקוחות אביזרי נוי, אביזרים מעוצבים, טפטים, ריהוט מעוצב, וכן גם תריסים ווילונות מעוצבים. חלק זה, בלתי נפרד וחשוב להמשך עבודתם בפרויקט.

 

צרכנים פרטיים מן המניין, עסקים ומשרדים, ואפילו מעצבי פנים, צריכים את זה, מאוד. פתרונות ההצללה של הווילונות יספקו לכם את ההצללה הכי טובה שאפשר לקבל, יותר מכל מוצר אחר. אנחנו, חברת וילונות ישראל, נעשה את המרב במטרה לספק את הווילונות האיכותיים ביותר.

וילון לפינת האוכל

הזמנת וילונות בכפר סבא – כמה זה יעלה לכם?

אנחנו עושים את מרב המאמצים במטרה לספק את הווילונות במחירים הכי אטרקטיביים שיש. המחירים תלויים רבות גם בבחירה של הלקוח, בגודל הווילון, סוג הבד והאיכות, ומנגנון ההפעלה. המחירים המשוערים לצרכן עומדים על כ־119-250 ₪ למטר וכוללים בעסקה גם את ההתקנה.

לפניכם טבלת מחירון וילונות בכפר סבא, המחירים הכי משתלמים לצרכן:

סוג הוילון מחיר משוער
מגוון ענק של וילונות בד לסלון החל מ-119 ש"ח
וילונות למשרדים בכפר סבא והסביבה החל מ-129 ש"ח

מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר, גימור ברמה הכי טובה, ותו תקן אירופאי ברמה גבוהה. איתנו, בווילונות ישראל, אתם יכולים לישון טוב יותר בלילה! אחריות מלאה של בין 12 חודשים לעד 10 שנות אחריות. ההתקנה והאספקה מהירה, והעסקה כבר כוללת את עלות ההתקנה. מלבד זאת, ניתן לבצע הזמנה של כל סוגי הווילונות בהתאמה אישית, בכל גודל אפשרי. המחירים משוערים בלבד.

מחפשים חברה עם אחריות שעומדת בכל מילותיה? שבזמן אמת באמת תורמת? הגעתם למקום הנכון! אנחנו נספק לכם את מלוא האחריות ותשומת הלב לפרטים הכי קטנים. לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ בחינם ללא עלות, או הזמנות ובירורים, חייגו עכשיו – 072-371-9835

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: