וילונות לאולמות אירועים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות לאולמות אירועים בהתאמה אישית

אולמות אירועים נחשבים כאחד מהמתחמים היוקרתיים ביותר בישראל. אחרי הכל, בהם, חוגגים חתונות, ימי הולדת ובריתות, בר ובת מצווה, ואירועים וחגיגות משמחות. לכן, העיצוב חייב להיות ברמה הכי גבוהה שיש. ולכאן, מתלווים גם האביזרים הנלווים, מוצרי הנוי, והאקססוריז המשלימים. אחד מהמוצרים העיקריים באולמות אירועים, הינו, הווילון המודרני. שאותו, אתם ממש חייבים.

מגוון ענק של וילונות לאולמות אירועים
בהתאמה אישית בכל גודל אפשרי
מחירים החל מ-139 ש"ח בלבד למ"ר
הצעת מחיר חינם אצלכם באולם
חייגו כעת:
072-371-9835

וילון ארוך

וילונות לאולמות אירועים – למה זה באמת כדאי?

אולמות האירועים המודרניים והחדשים בנויים על בסיס המחשבה והתכנון של מעצבת הפנים. נעשו הרבה תכנונים, מחשבה מאחורי הקלעים, ושימושים רבים בבעלי מקצוע שונים. במטרה לעצב מחדש את האולם, תצטרכו להשתמש באביזרים נלווים וחשובים. אחד מהם, הינו הווילון החדש.

אז למה אולמות אירועים באמת זקוקים לווילון מעוצב או מודרני? הנה מספר סיבות עיקריות:

  • הצללה באירועים מוקדמים – באולמות אירועים רשמיים, האירועים מתרחשים גם ביום. לשם כך, תזדקקו לפתרון הצללה שיענה על דרישותיכם. אחד מהפתרונות, הינו הווילון. הווילון המודרני והמעוצב יספק יתרונות רבים, ביניהם, הצללה ברמה הכי גבוהה שיש. מלבד זאת, לעומת פתרונות אחרים, כאן, אתם באמת יכולים לשלוט על מידת ההצללה. פתרונות הצללה לאולמות אירועים הינם חובה, לכל אולם, אפילו בתחילת דרכו.
  • שדרוג המראה והחלל הקיים – מלבד פתרונות ההצללה, לווילון החדש, קיימת מטרה נוספת: שדרוג המראה, החלל הקיים, והעיצוב הכולל של האולם. זה חלק בלתי נפרד מבנייה ותכנון של אולמות אירועים. בסופו של יום – האולם חייב להרשים את הלקוחות. אולמות אירועים מושקעים הינם אולמות בעלי חן, עיצוב מרשים, ויוקרה ללא גבולות.
  • נוחות מרבית – פתרונות ההצללה השונים יספקו לכם מידת הצללה טובה. אם זאת, לא כל הפתרונות יענו על דרישותיכם. חלקם יסבכו את העלילה, וחלקם כלל לא יתאימו. לעומת זאת, קיים פתרון אחד שיענה על כל דרישותיכם: וילון. וילון יספק הצללה עם נוחות מרבית, נוכחות אמיתית, והרבה פחות הסתבכויות בעלילה. זה הפתרון האידיאלי לכל אולם מודרני.

 

אלה הם שלושת הסיבות העיקריות והטובות ביותר לכדאיות הרכישה של פתרון הצללה זה. פתרון זה מהווה יתרונות רבים וכדאיות אשר משתלמת לכל אולם אירועים, בתחילת דרכו ובהמשך שנותיו. אבל רגע לפני, איך בעצם בוחרים וילון בצורה נכונה? בכותרת הבאה תגלו את הדברים החסרים.

איך לבחור וילון לאולם אירועים?

אולמות האירועים הנוצצים זקוקים לפתרונות הצללה, כי, זה פשוט חובה להמשך פעילותיהם. הווילונות החדשים של וילונות ישראל יספקו לכם הצללה טובה, שליטה ונוחות בשימוש, ועיצוב מרשים וכובש. אבל רגע לפני שאתם רצים ובוחרים, קבלו מאיתנו כמה טיפים אודות הבחירה:

  1. בחרו בסוג הווילון המתאים ביותר – בתחום הווילונות, ישנם מספר רב של סוגים נפוצים. חלקם יתאימו יותר, וחלקם פחות. לאולמות האירועים, יש לבחור את הווילון המתאים בקפידה. כדאי ומומלץ להתייעץ עם חברת וילונות, מעצבת פנים, או מנהל האולם. ברוב המקרים, הווילונות המתאימים ביותר הינם וילונות בד ארוכים אשר מגיעים עד לרצפה. אלה הם הווילונות הכי יפים, יוקרתיים, ומתאימים לכל סוגי האולמות הנפוצים בישראל.
  2. בחרו את מנגנון ההפעלה הדרוש – לעומת בתים פרטיים או משרדים, גבוה התקרה באולמות האירועים הינם בין 5-8 מטרים לפחות. לכן, מנגנון ההפעלה המומלץ יהיה חשמלי או אוטומטי. מנגנון הפעלה זול, ידני או חוטי, יספק מכשולים וסיבוכים בדרך. בחרו בסוג מנגנון ההפעלה המתאים והרצוי ביותר, התייעצו עם צוות המומחים שלנו לפרטים נוספים.
  3. מדדו לפני שאתם קונים – מדידה קפדנית מראש באמצעות מטר תהיה אפקטיבית מאוד. לפני שאתם רצים וקונים, כדאי ומומלץ להבין איך אתם רוצים למקם את הווילון, ומהם המדידות המדויקות באזור. לאחר מכן, יש לבחור את סוג הווילון לפי תוצאות המדידה.
  4. אל תבחרו באקראי בצעו השוואת מחירים – השוואת מחירים מקיפה תסייע לכם בזמן הבחירה, תמנע מכם טעויות של מתחילים, ותחסוך לכם מאות-אלפי שקלים בודדים. השוואת מחירים תתרום גם לבחירת החברה האמינה והמקצועית ביותר בתחום.
  5. הדובדבן שבקצפת: התייעצו עם מומחים – הטיפ הכי טוב שלנו, הוא זה: התייעצו עם מומחים עם ניסיון בתחום הווילונות ועיצוב הפנים. לדוגמא: חברה המתמחה בווילונות. לחלופין, כדאי ומומלץ להתייעץ עם חברים בתחום, כאלה שרכשו וילון בעבר.

 

אלה הם חמשת הפרמטרים העיקריים שבעזרתם תוכלו לבחור בווילון הכי מתאים עבורכם. לעסק שלכם, לאולם האירועים, מגיע הרבה יותר. הימנעו מזיופים, חובבנים, או מוצרים זולים, ללא ספק. והטיפ הכי חשוב: אל תחסכו, אנשים שקנו וילון זול בעבר, הצטערו על זה מהר מאוד, בוודאות.

וילונות לאולמות אירועים – מהם המחירים המשוערים?

המחירים עבור וילונות סטנדרטיים לאולמות אירועים הינם החל מ־150₪ למ"ר. לעומת זאת, המחירים עבור וילונות איכותיים, יוקרתיים, ומעוצבים, הינם החל מ־500₪ למ"ר. המחירים כוללים התקנה ואחריות למספר שנים בודדות. במוצרים מסוימים, המחירים יתומחרו לפי סוג המוצר ועיצובו בלבד. המחירים מתומחרים לפי סוג הווילון, גודל והממדים הנדרשים, העיצוב והסגנון, ומורכבות ההתקנה.

לפניכם מחירון וילונות לאולמות אירועים לשנת 2023:

סוג הוילון מחיר משוער
וילון הצללה לאולמות החל מ-199 ש"ח למ"ר בד
וילון בד קרפ צרפתי לאולמות אירועים החל מ-119 ש"ח למ"ר בד
וילון משי לאולמות החל מ-159 ש"ח למ"ר בד
הצעת מחיר חינם אצלכם באולם אירועים התקשרו כעת 072-371-9835

*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה.

הכירו את וילונות ישראל – מה תקבלו אצלנו?

וילונות ישראל היא חברה המתמחה ביבוא והפצה של כל סוגי הווילונות הנפוצים. החל מווילונות גלילה, ועד לווילונות בד יוקרתיים. ישנם הרבה מאוד סוגים שניתן לבחור. רוב הסוגים, מגיעים בשלל דגמים, עיצובים לבחירה, וצבעים מגוונים שכל אחד אוהב. אצלנו, תקבלו אחריות מקיפה, ייעוץ ראשוני, הצעות מחיר ללא התחייבות, שירות בפריסה ארצית, והכי חשוב – שירות אישי ואדיב.

לקבלת הצעת מחיר ופגישה ללא התחייבות התקשרו עוד היום – 072-371-9835

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: