וילונות לבתי קפה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות לבית קפה במחירים נוחים

מחפשים וילונות לבית הקפה? מצאתם! הקמת בית קפה דורש אומץ, יכולות מסוימות, והרבה עבודה אישית. בבית קפה, תמצאו, סטייל מיוחד, עיצוב פנים ברמה גבוהה במיוחד, והרבה אומנות עיצובית. במטרה להגיע לתוצאות אלה, תצטרכו להשתמש בהרבה אביזרים נלווים, אקססוריז, וצביעה מיוחדת. אחד מהאביזרים הנפוצים, הינו הווילון המודרני. הווילון מספק לבית הקפה הצללה, עיצוב חדש ומודרני, ומיתוג עסקי כובש.

מסעדה? בית קפה?
וילונות לבתי עסק
במחירים מנצחים החל מ-139 ש"ח למ"ר
יש לנו את מחירי הוילונות הטובים בארץ
קבלו הצעת מחיר עבור כל סוגי הוילונות
הצעת מחיר חינם! אצלכם בעסק!
חייגו כעת:
072-371-9835

וילונות לבתי קפה ומסעדות

למה בית קפה צריך להזמין וילון?

בתי הקפה בישראל מאוד ממותגים, מעוצבים, ומספקים את המסר הכי ישיר ושיווקי. במונחים מסוימים, שיפורים עסקיים כאלה, הופכים מתעניין ללקוח נאמן וחוזר. שיפור המסר השיווקי, שיפור ושדרוג מראה בית הקפה, יגרום ללקוחות להתעניין הרבה יותר. זוהי הסיבה, שגם אתם, שגם בית 

הקפה שלכם, צריך לרכוש וילון מודרני ולעצב מחדש את המקום. בשנים האחרונות, וילונות מעוצבים או מודרניים, גרמו לשינוי משמעותי ואמיתי בבתי הקפה והמסעדות. הווילונות החדשים, יגרמו לאווירה חדשה ומשופרת, יעלו את מחזור המכירות שלכם, יגרמו ללקוחות נאמנים לחזור, וישפרו את רמת ההצללה שתמיד נראתה סבירה. וילונות מעוצבים, נותנים מענה מדויק להצללה בשעות היום. ללא ספק, גם בית הקפה שלכם, צריך להצטייד במהרה בווילונות חדשים, מודרניים, ומעוצבים יותר.

וילונות בד למשרד

איך בוחרים וילון לבתי קפה?

בתי הקפה בישראל מאוד מעוצבים, מודרניים, בעלי מסר עיצובי, ומיתוג עסקי מנצח. בחירה שגויה, עלולה לפגוע במותג, במיתוג העיצובי, ואפילו במסרים שעליהם כל כך עבדתם. ומהצד השני, בחירה נכונה ואידיאלית תנצח את כל הזירה, תשדרג את בית הקפה, ותגרום למסר לחדור ללקוחותיו. בעת הבחירה, ישנם מספר פרמטרים איכותיים שאותם נרצה לשתף עימכם, יישמו אותם ברצינות רבה:

  1. עיצוב ומראה אחיד – בבית קפה, העיצוב הינו הכלל החשוב ביותר במיתוג המקום. בעת בחירת וילון כזה או אחר, כדאי ומומלץ לקחת בחשבון את העיצוב והמראה האחיד. הווילון חייב לתרום לאווירה, להיטמע בה. יש להתאים את צבעיו ועיצובו של הווילון לפי מדדים מסוימים. כמו כן, יש להתחשב בצבעים הדומיננטיים של החלל, בלוגו, ובפן העיצובי.
  2. ממדים וגודל – כל בית קפה מעוצב בצורה אחרת, נבנה בגודל שונה לגמרי. תחילה, הבינו מהם המקומות שבהם תרצו להציג את הווילון בבית הקפה. שנית, מדדו היטב את המקום. יש למדוד את המקום מהרצפה ועד לחלון. ולאחר מכן, יש לבחור בווילון מתאים וכובש. אי מדידה, הזנחה, או עצלנות, יכולה להוביל לבחירה שגויה ולהפסד כספי גבוה מאוד.
  3. פרמטרים נוספים – בנוסף, יש להתייעץ עם צוות ההנהלה בבחירה, העובדים, והשותפים. מלבד זאת, ישנם פרמטרים נוספים אשר כדאי לייחס לכם חשיבות רבה: החל ממידת התחזוקה, עמידותו של הווילון ואיכותו, השוואת מחירים, ואפילו סוגו העיקרי. סוג הווילון ישפיע רבות על בחירתכם, ישנם המון סוגים נוספים שאיתם יהיה לכם התלבטות. ברוב המקרים, הסוג הנפוץ ביותר לבית קפה, הינו, וילון גלילה רומאי. זוהי, המלצתינו.

 

שימו לב: המקום שבו תבחרו להציב את הווילון ישפיע רבות על בחירתו הסופית. כדוגמא: ישנם וילונות אשר מתאימים לחללים מסוימים, וישנם שכאלה לא. המקומות האידיאלים שבהם רצוי להציב את הווילון הם: מקומות הישיבה הפנימיים, החיצוניים, ואף משרד מנהל הסניף. מקומות נוספים, יהיו פחות נפוצים או כדאיים לבחירה. בקצרה, בחרו את העיצוב המתאים, הגודל, והתנאים הרצויים.

מחירון וילונות לבתי קפה – מהם המחירים לעסקים?

בשונה מהצרכן, מוצרים אשר נמכרים לבתי קפה מגיעים עם הנחה משמעותית מאוד. אם זאת, זה לא תמיד קורה. הכל תלוי בסוג הווילון, היוקרה, ומחירו הכללי בשוק הצרכנות. המחירים עבור הזמנת וילונות לבית קפה ולמסעדות הינם החל מ־100 ₪ למ"ר משתנים עד לסכום כולל של 300 ₪ למ"ר. וילונות יוקרתיים יותר עם משמעות עיצובית שונה לגמרי יתומחרו במחירים יקרים מהרגיל. כמו כן, בחירתו של מנגנון ההפעלה תשפיע רבות על סכום העסקה, תנאי העסקה, ועלות ההתקנה הנפרדת.

לפניכם מחירון וילונות לבתי קפה, אז מהם המחירים לעסקים? לפניכם הרשימה:

סוג הוילון מחיר משוער
וילון קפלים לבן לבית קפה החל מ-119 ש"ח למ"ר
וילון רומאי לבית קפה או למסעדה החל מ-129 ש"ח למ"ר
וילון גלילה אטום 100% החל מ-149 ש"ח למ"ר
הצעת מחיר להזמנת וילונות למסעדות ובתי קפה חינם!

*המחירים משוערים בלבד וצפוים להשתנות במעמד הצעת המחיר בהתאם לסוג הבד הנבחר, מ"ר הבד, זמן ההזמנה וכו'..

הזמנת וילון לבית קפה או מסעדה – למה דווקא וילונות ישראל?

לסיכום, בשורה התחתונה, בית קפה שרוצה להצליח ולגדול, חייב לשפר את מעמדו. החל משיפור המותג, שיפור המקום על ידי שימוש באביזרים מעוצבים, ושיפור יחסי הציבור האינטרנטיים. אל תישארו מאחור, תמיד תשאפו לגדולה. הזמנת וילון לבית קפה הינו הפתרון המושלם עבורכם. חברתינו, וילונות ישראל, מתמחה ביבוא ושיווק של כל סוגי הווילונות – וילונות לסלון הבית, ולמשרד, ועוד..

אז למה לבחור דווקא בנו כפרטנר שלכם? הנה מספר סיבות טובות:

  1. שירות שכולם אוהבים – בישראל, כפי שאתם יודעים, קשה מאוד להיות מרוצים, הצרכנים מאוכזבים, והשירות מתחת לכל ביקורת. אצלנו, השירות שונה לגמרי מכל מה שהכרתם. שליחויות ישראל מתחייבת לענות על כל צרכיכם, להיות סובלניים, ולספק מענה על הכל.
  2. פריסה ארצית ברחבי הארץ – אנחנו מספקים את השירות לצרכן ברמה אישית ופרטנית. מלבד זאת, חברתינו, תספק את כלל שירותיה בפריסה ארצית ברחבי הארץ. אנחנו תומכים במחוז המרכז, הדרום, הצפון, ואפילו באזור השרון. זמינים תמיד לכל שאלה או ייעוץ.
  3. אחריות על כל המוצרים – שירותי ההתקנה כלולים כבר במחיר. כל המוצרים שלנו, האביזרים, והווילונות, יסופקו עד לבית הלקוח עם אחריות מקיפה של מספר שנים. מלבד זאת, בכל שאלה, בעיה, או התייעצות, צוות המומחים שלנו יספק לכם את כל התשובות.

 

אנחנו מתחייבים לספק מחירים הוגנים וראויים לצרכן, הצעות מחיר מפורטות בכתב, והרבה סבלנות. לפרטים נוספים והתרשמות, התייעצות וקבלת הצעות מחיר, חייגו עכשיו – 072-371-9835

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: