וילונות לבתי ספר

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות לבתי ספר בהתאמה אישית

בתי הספר ומכללות הלימוד מסודרות בצורה קפדנית ואחידה על פי נוסחה וסטנדרטיים מסוימים. החל מעיצוב פנים חדשני, רכישת מוצרי נוי, ואביזרים נוספים אשר נדרשים בזמן תכנון מבנה הפנים. ברוב המקרים, כמעט בכל בתי הספר הרשמיים, תמצאו, וילונות. הווילונות נמצאים בחדרי המורים, בחדרי הישיבות, אצל חדר המנהלת הראשית, בחדרי הכיתות, בחדרי המלאכה והעשייה, ועוד.

וילונות לחדרי בית הספר
וילונות ללובי בית הספר
מגוון וילונות בהתאמה אישית
במחירים משתלמים החל מ-139 ש"ח למ"ר
עם אחריות על העבודה
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
072-371-9835

וילונות בד למשרד

איך לבחור וילון לבית הספר – כך תעשו את זה

בית הספר מלמד את תלמידיו בשעות שבהם השמש בשיאה. לכן, נדרשת הצללה מתאימה. ולכאן, נכנס לתמונה אמצעי ההצללה. במקרה שלנו, וילון. וילונות מודרניים יספקו לחלל הלימודים הצללה בשעות השמש החמות, תרומה לחלל העיצובי, והימנעות מהסחות דעת. הווילון מסתיר את מזג האוויר שבחוץ ואת הפעילויות אשר מתרחשות בחוץ, ולכן, כמעט ולא קיימות הסחות דעת.

ברוב המקרים, הרכישה מתבצעת על ידי משרד החינוך, איש הלוגיסטיקה, או המנהלת. אם אתם חדשים בתחום זה, כדאי שתדעו שקיימים פרמטרים אשר נבחרו בקפידה לבחירת הווילון הייעודי. לפניכם מספר פרמטרים איכותיים לבחירת וילון לבית הספר בצורה הכי נכונה ואידיאלית:

  1. סוג הווילון ומטרותיו – סוג הווילון הינו מהווה השלכות מסוימות על מטרותיו ויתרונותיו. כל וילון מספק יתרונות אחרים, חסרונות, ומטרות שונות. בחרו בסוג הווילון המתאים. כדאי ומומלץ לבחור בווילון שבו נעשים הכי הרבה שימוש בבתי הספר הגדולים. מניסיוננו הרב, וילון גלילה או וילון מסוג בד יהיה הבחירה המתאימה והטובה ביותר שתעשו.
  2. מידת התחזוקה – מידת התחזוקה משפיעה רבות על בחירתו של הווילון, הנוחות, והניקיון. וילון שדורש תחזוקה חוזרת ונשנית, הינו וילון אשר יגרום לנו להתעסקות רבה. לכן, יש לבחור בווילון איכותי אשר ידרוש תחזוקה מינימלית ופחותה. מלבד זאת, ההמלצה שלנו היא לבחור בווילון אשר מיועד לכיבוס, בהרבה מקרים, נזדקק לזה. אחרי הכל: ילדים.
  3. עיצוב וסטייל נדרש – בבתי הספר הרשמיים, העיצוב, הנראות, והסטייל חשובה מאוד. אם זאת, גם לא כדאי לבחור בעיצוב יותר מדי יוקרתי. אחרי הכל, בתי הספר מעוצבים בסטנדרט מסוים שבו לא נרצה לפגוע. בחרו בעיצוב, נראות, וסטייל בליווי מעצב פנים. בעולמות הווילונות והבד, תמצאו לפחות וילון אחד שיעמוד בדרישותיכם הרבות.
  4. גודל וממדים – בתי הספר בנויים בצורה מדויקת, חלקם בצורה אחרת לגמרי. בהתאם לכך, לפני הקנייה הסופית, החליטו על המקום שבו תרצו להציב את הווילון ומדדו את החלל. המדידות ישפיעו על בחירת הווילון, סוג הווילון, ויתרונותיו. בחירה שגויה, תהיה קריטית.
  5. מידת העמידות – ברוב הווילונות הזולים, תמצאו מספר מחלות, ביניהם, דעיכת צבע. דעיכת הצבע נובעת מחוסר עמידות נגד מיזוג האוויר, בעיקר נגד קרני השמש החמות. לפיכך, בזמן הבחירה, וודאו שהווילון עמיד מפני קרני השמש, חום, ואבק. מידת עמידות ברמה גבוהה תהיה הנכס הכי טוב שלנו. בחירת וילון איכותי תהיה הפתרון המוביל.

 

אלה הם 5 הפרמטרים הטובים ביותר לבחירת וילונות לבתי הספר, מכללות לימוד, ומשרדי ממשלה. אם תבחרו בהתאם לנוסחה זו, אנחנו בטוחים שלא תתאכזבו, שתבחרו בסוג הנכון והמתאים. ומה לגבי המחירים לצרכן? שימו לב: וילון איכותי ברמה הגבוהה יעלה פי 10 מווילון סטנדרטי או מוזל.

וילונות בד למשרדים

מחירון וילונות לבית הספר – כמה זה עולה?

התקנת וילון לבית הספר הינו החל מ־250₪ ועד סכום כולל של 450₪ בהתאם למורכבותו. מלבד זאת, המחירים להזמנת וילונות לבית הספר הינם החל מ־150₪ עבור מ"ר. התמחור הינו לפי סוג, 

מעצב, או מ"ר. לרוב, המחירים עבור וילונות סטנדרטיים הינם עד 500 ₪. וילונות איכותיים יותר יעלו החל מ־1,000 ₪ וצפונה. ברוב המקרים, המחירים יכללו את עלות ההתקנה. ישנם מעל ל־10 סוגים שונים של וילונות אשר מתאימים לכלל בתי הספר הארציים. כמו כן, מנגנון ההפעלה יהיה אחראי גם לתמחור השונה של המחיר. מנגנון חוטי וסטנדרטי יהיה זול יותר על פני מנגנון חשמלי וחכם.

לפניכם טבלה מעודכנת אודות מחירון וילונות לבתי הספר בישראל:

סוג השירות מחיר משוער
הצעת מחיר לוילונות לבתי ספר ללא עלות / ללא התחייבות – אצלכם בבית הספר
מה המחיר להזמנת וילון בד לכיתה – המחיר כולל התקנה, מסילה, ואחריות על העבודה לשנתיים החל מ-119 ש"ח למ"ר
מה המחיר להזמנת וילונות גלילה לבתי ספר – המחיר כולל התקנה בהתאמה אישית החל מ-149 ש"ח למ"ר
הזמנת וילון בהתאמה אישית החל מ-119 ש"ח למ"ר
התקנה והתאמת וילונות חשמליים לבתי ספר החל מ-249 ש"ח למ"R

*המחירים משוערים בלבד, צפויים להשתנות בהתאם לסוג הוילון, סוג הבד, גודל המסילה, 

וילונות לבתי ספר - בכיתה
וילונות לבתי ספר – בכיתה

וילונות לבית הספר – למה דווקא וילונות ישראל?

וילונות ישראל היא חברה המתמחה ביבוא, הפצה, ושיווק של כל סוגי הווילונות בארץ. חלק נכבד מהווילונות הם ממותגים מובילים בעולם. כלל הווילונות הם בתו תקן אירופאי, אחריות מקיפה, ועוד. אנחנו מספקים את השירות כולל התקנה בבית הלקוח, אחריות של עד 12 חודשים, ושירות אישי. איתנו, אתם לעולם לא לבד, תמיד יהיה מישהו לצידכם. אז למה לבחור דווקא בנו? אלה הסיבות:

  • שירות אישי ואכפתי – אצלנו, בחברת וילונות ישראל, תקבלו שירות אישי ואכפתי. הרבה סבלנות, שירות שכיף לקבל, יושרה ואמינות, והרבה תשומת לב אליכם ולדרישותיכם.
  • ניסיון בתחום של 20 שנה – חברתינו, פועלת בתחום, כבר במשך 20 שנה. אתם נמצאים בזירה עם מקצוענים בלבד. לנו, יש את הכלים, הידע המקצועי, והניסיון לעזור לכם. מתחייבים לספק את הליווי הכי מקצועי, והכי מתאים לדרישותיכם המלאות.
  • הצעת מחיר וייעוץ בחינם – אנחנו מתחייבים לפעול בצורה אמינה, ישרה, והוגנת. מאיתנו, תקבלו הצעת מחיר מדויקת בכתב, ייעוץ ראשוני או מלא בחינם, והרבה נכונות לעזור. אתם לא לבד, מהיום, המקצוענים של וילונות ישראל יהיו אתכם עד הבחירה הנכונה, בהתחייבות.

והכי חשוב: הלקוחות שלנו הם כמו משפחה, תמיד דואגים אחד לשני. מחפשים וילונות לבית הספר שלכם? הגעתם למקום המדויק. לפרטים נוספים, קבלת סיוע או הצעה, התקשרו – 072-371-9835.

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: