וילונות בקרית עקרון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

וילונות ישראל גם בקרית עקרון

מחפשים אחר וילונות איכות בקרית עקרון? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחברת וילונות ישראל, תוכלו למצוא את ההיצע הגדול והמרשים ביותר של וילונות איכות. 

קריית עקרון הממוקמת מדרום – מזרח לעיר רחובות, היא מועצה מקומית שנוסדה בשנת 1948 ובתחילת דרכה הייתה ידועה בשם: כפר עקרון. המועצה המקומית קריית עקרון, משתרעת על פני שטח כולל של 2,340 דונם ומתגוררים בה כיום למעלה מ-11 אלף תושבים. בשנים האחרונות, סופחו לשטח המועצה שטחים נוספים לטובת פיתוחה, וזאת לצרכי בנייה של שכונות מגורים חדשות וגידול האוכלוסייה. 

תושבי קרית עקרון
מזמינים אתכם להצעת מחיר חינם
התקנת וילונות במחירים מנצחים
כולל מגוון סוגי בדים לבחירה
החל מ-139 ש"ח למ"ר
חייגו כעת 
072-371-9835

וילון לחדר שינה הורים קרפ

וילונות ישראל – חברת הוילונות של ישראל 

אנחנו בחברת וילונות ישראל נמנים של היבואנים המובילים בישראל של מגוון סוגי בדים איכותיים ומסילות מיוחדות הניתנות להתאמה אישית לכל חלון. בנוסף, אנו מייבאים עשרות דגמים של כל סוגי הוילונות האהובים ביותר על הקהל הישראל, מוילונות בד איכותיים, דרך וילונות רומאיים ועוד לוילונות זברה ועשרות סוגי וילונות נוספים. ההיצע הגדול והמרשים שלנו לצד השירות האישי ופתרונות ההתקנה המקצועית שלנו, מבטיחים גם לכם, תושבי קריית עקרון והסביבה, ליהנות גם מאיכות, גם משירות וגם מהרבה מאוד סטייל. 

מחיר הזמנת וילון בקרית עקרון

סוג הוילון מחיר משוער
וילון בד יוקרתי לסלון החל מ-129 ₪ למ"ר 
וילון האפלה (100% אטום)  החל מ-149 ₪ למ"ר 
וילון גלילה  (מנגנון ידני)  החל מ-169 ₪ למ"ר 
וילון גלילה (מנגנון חשמלי)  החל מ-199 ₪ למ"ר

 

וילונות בהתאמה אישית לכל חלל 

ההתמחות המקצועית שלנו כחברת וילונות מובילה בתחומה, באה לידי ביטוי גם בהתאמה אישית של סוג וגדול הוילון לאופי ועיצוב החלל בו תרצו למקם את הוילון, גם במקרים בהם מדובר בחלל מגורים וגם במקרים בהם מדובר בחלל משרדי או בבית עסק כזה או אחר. פתרונות ההתאמה האישית המוצעים על ידינו, מבוססים על הידע המקצועי הרחב שלנו בענף הוילונות, על ההיצע הגדול של סוגי ודגמי הוילונות המשווקים על ידינו, וכמובן, על יכולות ההתקנה הגבוהות של צוות ההתקנות המנוסה והמיומן שלנו. לצד כל אלו, תוכלו ליהנות ממספר יתרונות בולטים ברכישת וילונות, וביניהם:

  • מלאי גדול ואספקה מהירה של וילונות מכל סוג ודגם
  • אחריות יצרן על הוילון + אחריות על ההתקנה מטעמנו
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים על כל סוגי הוילונות
  • יחס ושירות אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך – כולל ייעוץ מקצועי לבחירת סוג ודגם הוילון

 

בנוסף, אנו מספקים שירותי מדידה בבית הלקוח בחינם בכל הזמנת וילון!

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: