וילונות לחדר ילדים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות מלקוחות

מחפשים וילונות לחדר ילדים? מצאתם!

מחפשים עיצוב וילונות לחדר ילדים? אנחנו וילונות ישראל ואנחנו מספקים הזמנת וילונות בהתאמה אישית כולל שירות מדידה בבית הלקוח ללא תשלום וללא התחייבות. היתרון שלנו על פני המתחרים הוא המחיר האטרקטיבי וגם תנאי התשלום הנוחים (ניתן לשלם בכרטיס אשראי / צ'קים / מזומן / ביט / ועוד..)

הזמנת הצעת מחיר חינם
ניתן להזמין וילונות תוך 7 ימי עסקים
וילונות בהתאמה אישית לחדרי ילדים במבצעים מטורפים
החל מ-139 ש"ח בלבד

על וילון איכותי לא חוסכים, זול תמיד יעלה ביוקר
חייגו כעת:
072-3719-835

וילונות לחדר ילדים

למה צריך וילונות לחדרי ילדים?

וילונות ישראל מספקת וילונות לחדרי ילדים ונוער, לחדרי פעוטות, וכן גם לחדרי השינה של ההורים. הווילונות שלנו מותאמים לכל חדרי הילדים הקיימים, הן בעיצוב המודרני, והן במראה הנקי והפשוט. אצלנו, תקבלו שירות אישי ואדיב, התקנה כלולה במחיר, וכמובן, הדובדבן שבקצפת – אחריות. אנו מתחייבים לספק את זמן האספקה המהיר ביותר, הגעה לבית הלקוח במהירות, והתקנה יסודית. בדף זה, צוות וילונות ישראל מספרים על סוגי וילונות לחדרי ילדים, איך בוחרים וילון, ועוד.

וילון לחדר ילדים

סוגי וילונות לחדרי ילדים – מהם הסוגים הנפוצים?

חדר הילדים הינו חדר שבו הקסם רק מתחיל, החדר השמור והחשוב ביותר בבית, חדר הילדים. צוות המומחים בווילונות ישראל עיצבה מחדש את הווילונות המודרניים, וכעת, הם מתאימים לחדר הילדים. כלל הווילונות מעוצבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, עיצוב מודרני, וחוויה מושלמת. וכעת, צצה לה שאלה קטנה, האם כל ווילון מתאים לחדר הילדים? התשובה היא, פשוט לא. ישנם סוגי ווילונות המיועדים לחדרי הילדים, מודרניים או פשוטים כאחד. אז מהם הסוגים? הנה כמה:

  1. וילונות בד מעוצבים – וילון בד מעוצבים הינם סוג הווילון הנפוץ ביותר לחדרי הילדים. וילונות מסוג בד נראים טוב, נותנים הצללה מתאימה ונינוחה, ותורמים לפן העיצובי. לא כל וילון מסוג בד מתאים לחדר הילדים, ולכן, כדאי לבחור את הווילון בקפידה רבה. ברוב המקרים, וילון בד מעוצב בצבע בהיר יהיה בחירה מצוינת לחדר הילדים החדש.
  2. וילונות גלילה מודרניים – וילונות גלילה הינם וילונות המתאימים גם לחדרי הילדים. וילונות הגלילה המודרניים מאפשרים הצללה ברמה גבוהה, שליטה על כמות האור הנכנס, וכמובן, עיצוב מתאים לחדר. וילונות הגלילה מגיעים במבחר רב של צבעים וקולקציות מרהיבות. באמצעות מנגנון ההפעלה ניתן להתאים את כמות ההצללה בצורה המיטבית ביותר (יתרון).
  3. וילונות מודפסים – בשנת 2022, מרבית מההורים רוכשים וילונות מודפסים להשלמת החוויה. מדובר בווילונות קלאסיים המעוצבים בצורה שתתאים לחדרי הילדים או חדרי התינוקות. לרוב, וילונות מודפסים מגיעים במבחר רב של צבעים ומנגנון בטיחות לילדים.

 

ההבדלים בין שלושת הסוגים הינם בסוג הבד, מנגנון ההפעלה, ומנגנון הבטיחות לילדים. בעת הבחירה, כדאי לשקול בבד שניתן לכיבוס. אחרי הכל, וילונות בחדרי ילדים נוטים להתלכלך המון. בנוסף, בעת הבחירה, כדאי לשקול בסוג מנגנון ההפעלה, ישנם שני סוגים – ידני או חשמלי. כעת, לשאלה הגדולה מכולן – איך בעצם בוחרים וילון לחדרי הילדים? בפסקה הבאה נדון בסוגייה.

וילונות לחדרי ילדים
וילונות לחדרי ילדים – לאחר התקנה

איך בוחרים וילון לחדר ילדים – מה חשוב לדעת?

עבור וילונות לחדר ילדים השיקולים וההתלבטויות הינם נמדדים במחיר, בעיצוב ובסגנון, ובאחריות האישית. וילונות לחדרי הילדים חייבים להתאים לצבעים הדומיננטיים שבחלל, לעיצוב המודרני והקפדני, ולטעם האישי. בנוסף, וילונות לילדים חייבים לכלול גם אמצעי הגנה למקרה הצורך, בטיחות מפני ילדים. אז איך בוחרים וילון לחדר הילדים ויוצאים מזה בחיים? מהם הפרמטרים החשובים מכל? הנה המתודולוגיה:

  • מדדו לפני (זה ממש חשוב!) – לפני הבחירה, כדאי ומומלץ למדוד את המידות המדויקות של החלון בחדר הילדים. על פי המדידה נוכל לבחור בווילון המתאים ביותר עבורנו. מדובר באחד מהשלבים הראשונים והחשובים מכל. ניתן להיעזר בבעל מקצוע לשם התהליך.
  • עיצוב וסגנון אישי – מעצבים פנים רבים בוחרים וילונות לחדרי הילדים בצורה נכונה. חלקם בוחרים וילונות מעוצבים עם הדפסה ייחודית, וחלקם בוחרים וילון קלאסי בצבע הדומיננטי. זכרו, ישנם הבדלים משמעותיים בין בחירת וילון לחדר של זכר לבין חדר של נקבה. לדוגמא: וילון לחדר של זכר הינו וילון עם צבע שולט – כחול, ירוק, ואף אדום. לעומת זאת, וילון לחדר של נקבה יהיה בצבעים יותר נשיים – ורוד, סגול, ולפעמים אדום. בנוסף, עיצוב הווילון חייב להתאים גם לגיל הנוכחי, הילד או הילדה חייבים להתחבר לעיצוב.
  • בחירת מנגנון הפעלה ומנגנון הבטיחות – בעת הבחירה, כדאי לבחור במנגנון ההפעלה הנוח ביותר. ברשותכם יהיו שני בחירות נפוצות – מנגנון חוטי ידני, או מנגנון חשמלי. שימו לב: וילונות המיועדים בחדרי ילדים חייבים לכלול מנגנון בטיחות. גם אם מדובר בתוספת קטנה, אל תהססו. בטיחות ילדינו, בשנת 2022, קודמת לכל.
  • סוג הווילון וההצללה – סוג הווילון וההצללה יהיו התלבטות די קשה לראשונה. בעת הבחירה, כדאי להתחשב במספר גורמים: רמת ההצללה, סוג ההצללה, וסוג הווילון. כדאי ומומלץ לבחור בווילון בד או וילון מסוג גלילה. ברוב המקרים, זוהי הבחירה המושלמת.
  • עמידות ותחזוקה – וילונות זולים נוטים להחזיק פחות מעמד, לכן, בחרו בחוכמה. כדאי לבחור בווילון שעמיד בפני קרני השמש החזקות, שיהיה עמיד בפני לכלוך, ושיספק הגנה מקסימלית ונוחות מרבית. כמובן, כדאי ומומלץ לבחור בווילון הניתן לכיבוס. בנוסף, כדאי לבחון את מידת התחזוקה. וילונות מסוג בד דורשים המון תחזוקה, ולכן, כדאי ומומלץ לבחור בווילון בד שיספק לנו תחזוקה כמה שיותר מינימלית.

 

שימו לב: סוג הווילון יהווה חשיבות רבה לאופי ומידת ההצללה. אם דרושה לכם הצללה אחרת, ייתכן שכדאי לשקול וילון מסוג גלילה על פני וילון בד מודרני. אלה הם 5 הפרמטרים לבחירת וילון לחדר הילדים. כעת, הגיע הזמן לקחת את ההחלטה הסופית, בחירת הווילון המנצח.

וילון לחדר שינה
וילון לחדר שינה לילדים

וילונות לחדר ילדים ניתן למצוא בווילונות ישראל

וילונות ישראל הינה חברה המתמחה במכירה, הפצה, והתקנת וילונות לחדרי ילדים מודרניים. ניתן למצוא בווילונות ישראל את כל סוגי הווילונות הנפוצים בישראל, ביניהם: וילון גלילה, וילון בד. אצלנו, תוכלו למצוא גם וילונות מודפסים אשר מתאימים למגוון גילאים – 9-13 ומעלה. אז כיצד זה עובד? פשוט מאוד – מתקשרים לצוות וילונות ישראל, מבצעים הזמנה, ובוחרים את זמן ההתקנה.

למען הסר הספק – כל הווילונות אצלנו מגיעים עם אחריות מלאה, תו תקן אירופאי, ואיכות גבוהה. אנו זמינים לרוב שעות היממה, מצוידים במגוון מתקינים בפריסה ארצית, ומספקים שירות אישי. אז למה לבחור דווקא את הווילון אצלנו? משלושה סיבות אמיתיות – שירות, אחריות, ויושרה.

וילונות לחדר ילדים קונים רק בווילונות ישראל, הווילונות המתקדמים ביותר בישראל. לפרטים נוספים, בירורים, הזמנות, או קבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, התקשרו עכשיו – 072-371-9835

 

שאלות ותשובות

icon

כדאי להתייעץ עם מעצב פנים ולהתאים את הוילון לסוג החדר ולצבעים שנמצאים בחדר, אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ חינם ממעצבי החברה.

icon

במרבית המקרים וילונות זולים (כאלה שניתן למצוא בחנויות הסטוק) הוא לא באמת יסנן את כניסת השבת לחדר והבד שלו יהרס במהירות.

icon

אצלנו תוכלו לקבל וילון לחדר ילדים בהתאמה אישית עם הצעת מחיר חינם בבית הלקוח.

יוגב אבר

יוגב אבר

יוגב הוא הבעלים של חברת וילונות ישראל מתקין וילונות עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום יבואן בדים ומסילות מעניק אחריות על כל וילון שאנחנו מתקינים עושים את הכל באהבה גדולה (: